🔴 NKO14 op zaterdag 27 juni gaat niet door 🔴


26-06-2026 |

Met een ontzettend dubbel gevoel moeten we mededelen dat het NK O14 morgen (zaterdag 27 juni) niet doorgaat op onze club.

De KNHB heeft zojuist besloten om het toernooi vanwege de Code Rood voor zaterdag te verplaatsen naar zondag. Omdat wij zondag het Pandatoernooi hosten, hebben we simpelweg geen plek. Het NK kan dus helaas niet bij ons plaatsvinden, maar zal gespeeld worden bij Rotterdam.

Dit voelt als een enorme anticlimax na al ons harde werk. Ontzettend jammer dat we het niet kunnen afmaken, maar gezien het weer is het wel de enige verstandige beslissing voor de veiligheid van een ieder.

Vrijwilligers, Charl en iedereen die meegedacht heeft, geholpen hebben, héél erg bedankt voor jullie waanzinnige inzet. Het was wederom een topdag geworden.

Namens Bestuur SV Phoenix
Jantien van der Deen
Bestuurslid Sociability&Facilitaire zaken